Adik-Adik USM Pulau Pinang – Halim Yazid Reviewed by Momizat on . Adik-adik USM Pulau Pinang Baik-baik serta nampak ada iman Tak puah pilih hok tu comey hok ni comey Tengok ko adik rasa segar dohla demam (2x) Lama benar juga a Adik-adik USM Pulau Pinang Baik-baik serta nampak ada iman Tak puah pilih hok tu comey hok ni comey Tengok ko adik rasa segar dohla demam (2x) Lama benar juga a Rating: 0
You Are Here: Home » Dikir Barat » Halim Yazid » Inovasi » Adik-Adik USM Pulau Pinang – Halim Yazid

Adik-Adik USM Pulau Pinang – Halim Yazid

Adik-adik USM Pulau Pinang
Baik-baik serta nampak ada iman

Tak puah pilih hok tu comey hok ni comey
Tengok ko adik rasa segar dohla demam (2x)

Lama benar juga abe tok maghi
Rasa nanar mula-mula masuk tadi

Ada sor kona sampai situ abe brenti
Abe dok smeta layan sebak dalam hati (2x)

Kerana harap adik-adik jemput maghi
Berat-berat pun gagah gi lagi (2x)

Rasa tok cekak demam sema dah banyak hari
Telan ubat tok cekak telan tok sia lagi
Rasa tok cekak demam sema dah banyak hari
Telan ubat tok cekak telan tok serik lagi

Kalau dulu acap juga abe maghi
Dale seminggu ada lah 2 3 kali

Oghe dok rindu ada soghe tu dok nanti
Make tok lalu kalu tokleh make skali (2x)

Kasih abe dulu oghe comey sengoti
Tokleh lawe dale sluruh universiti

Pengarah filem dok maghi kecek hari-hari
Nak wat woye nak suruh blakon jadi heroin
Pengarah filem dok maghi kecek hari-hari
Nak wat filem nak suruh blakon jadi heroin

Puisi rock tempat bersila madu janji
Boleh nampak seberang laut 2 negeri (2x)

Sebuah retak panjang pengubung 2 hati
Kasih tak berganjak ikat kejak sipul mati (2x)

Kadang-kadang seminggu jugak abe dok sini
Male-male teman dia gi study
Lepas make hantar pulak masuk library
Pat lima jam pun abe rela tunggu lagi

Kasih saye rupanya tak kekal lama
Hok kita rancang Tuhan la tentu semua

Dia raik hilang tok tahu dia dok mana
Tinggal abe soghe jange tanya abe rasa guano
Dia raik hilang takdok sapo tahu dia dok mana
Tinggal abe soghe jange adik tanya rasa duano

Malam ni abe rasa malu
Tengok sekeliling hati rasa sayu (2x)

Ramai bisin adik maghi berderu-deru
Abe sunyi supo dale gua batu (2x)

Abe rasa takdok doh nak ganti
Puteri Raja pun abe toksir lagi

Abe rela berumahtangga dalam mimpi
Hidup seksa ingat ko dia sampai mati (2x)

Mana ada ramai-ramai malam ni
Kenal ko dia oghe comey putih kuning

Ai kalu jumpa kalu dia ada maghi
Goyat la ko dio kata abe ada lagi
Jikalau jumpa kalu dia ada maghi
Goyat la ko dio kata abe ada lagi




Leave a Comment

Scroll to top